SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Kult
  • Tech/Tudomány

Itt vannak az új Netflix-csomagok árai!

  • 2022-08-31

Mint arról korábban beszámoltunk, a Netflix a csökkenő előfizetői számok miatt újabb és olcsóbb csomagok bevezetésén dolgozik, és azt is tudjuk már, hogy ezekben bizony reklámokat láthatunk majd. A Bloomberg információi szerint nem is lesz annyira nagyon drága, és nem is lesz annyira nagyon sok a hirdetés.

A Bloomberg derítette ki, hogy a Netflix 7-9 dollár közt árazhatja hamarosan bevezetni kívánt, hirdetésekkel támogatott csomagjait, amik a mostninál valamivel olcsóbbak lesznek (most 10, 16, 20 dolláros csomagok közül lehet választani, ami gyenge forintban értve is 2490, 3490 és 4490). Nagyságrendileg a Hulu hirdetésekkel tűzdelt csomagjával egyenértékű, tehát nagyon nem fog kilógni a streaming piacról.

(Fotó: @thibaultpenin)

A cég meghatározotott irányvonala, hogy egy felhasználónak óránként 4 percnyi reklámot eladjanak, ami azt is jelenti egyben, hogy nem csak a film előtt és után, de egy 1,5-2 órás egészestés film esetében akár a felénél is bejöhet egy rövidke hirdetés. Az is kiderült emellett, hogy a húzócímeknél valószínűleg egyáltalán nem lesznek hirdetések a premier utáni időszakban, viszont erről pontosat még nem tudni. Valószínűleg azért döntöttek így, mert ezek népszerűsége önmagában sokat hoz a konyhára a világ legnagyobb videótékájában. Emellett persze tabu lesz a reklám a kifejezetten gyermekeknek szánt tartalmak (filmek, sorozatok) esetében, illetve az egyes licencmegállapodásoktól függően minden más, olyan tartalomnál, ahol a licenctulajdonossal eredetileg olyan megállapodást kötöttek, mely tiltja a reklámok beillesztését a műsorba.

A SzevaszFaszi tőled is függ. Segíts egyszeri, vagy rendszeres támogatással:

Az év utolsó negyedévében átmenetileg csak egy szűkebb előfizetői kör számára, 2023 elején pedig szélesebb körben is elérhetővé teszi a reklámokkal tarkított, olcsóbb csomagokat. Persze ezt nem hagyta szó nélkül a Netflix szóvívője sem, azt mondták, a Bloomberghez kiszivárgott információk félreértések csupán, és még az is meglehet, hogy a cég abszolút kifarol abból is, hogy hirdetéseket jelenítsen meg. Ez elég nagy pálfordulás lenne, és azonnal vagy 3-4 cikket kukázhatnánk… 😂

Hirdetés
Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Előfizetés
  • Netflix
  • Netflix and chill
Előző cikk
  • Kult
  • Sorozat

Eléggé bejött: Jöhet a Sárkányok háza 2. évada

  • 2022-08-30
Lássuk!
Következő cikk
  • Tech/Tudomány

Ilyet sem fotóztak még a Nemzetközi Űrállomásról

  • 2022-09-01
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

Így néz ki az űrből EGY VÖRÖS LIDÉRC

Lássuk!

Norris behúzta az Osztrák Nagydíjat, miközben keményen megküzdött a csapattársával

Lássuk!

Két tanulságos videó, miért ne közlekedj padlógázzal a német autópályán

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!