A Montblancot a luxustermékeiről ismerjük már, ilyenek a tollaik, óráik, polikarbonát bőröndjeik, amik kifejezetten üzletemberek és a felső tízezer számára készülnek. Ezúttal egy kicsit sem szolid, viszont annál impozánsabb fejhallgatót mutattak be nem olyan rég.
Az időzítés nagyon rossz, mert főleg egy folyton utazó üzletemberek igényeire szabva tervezett fejhallgatót mutatott be a német gyártó, és most a legkevésbé sem utazik nagyjából senki, főleg a home office -ba zárkózó business arcok. Pedig tényleg menő kütyü, de főleg szembetűnő az, hogy míg a XXI. század elején a luxusmárkák is arra törekedtek, hogy minden egyre kisebb legyen, már azt vesszük észre, hogy (újra) minden egyre nagyobb. Bizonyára rájöttek, hogy a presztízsnek semmi értelme, ha az nem látványos.
“Az volt a célunk, hogy olyan fejhallagatót hozzunk létre, amely ideális egyensúlyt teremt a fejlett technológia és a szofisztikált dizájn, valamint kényelem között, mert ez az, ami valójában számít a Montblanc utazóknak, akár hosszabb időt töltsenek egy repülő fedélzetén, akár egy konferencia hívásban vegyenek részt a reptéren, vagy egyszerűen csak kikapcsolódjanak az utazás során”
– nyilatkozta Nicolas Baretzki, a Montblanc ügyvezetője a cég által kiadott sajtóközleményben.
A 20 órás üzemidő, az aktív zajszűrő képesség és a kényelemes kialakítás mind-mind olyan tulajdonsága a Montblanc okos-fejhallgatónak ami biztosan megfelelő választás egy hosszú repülőútra, ezen felül pedig azt sugallja, a koronavírus lecsengése után egész biztosan nagy sikert arat majd a leggazdagabbak körében.
A tökéletes hangzás elérése érdekében a legjobb mérnökök dolgoztak rajt, többek közt a Clear Voice Capture technológia gondoskodik róla, hogy a kizárja a külvilág zajait, illetve a gyártó ígéretei szerint telefonhívás lebonyolításakor a legjobb minőséget biztosítja. Rendelkezik Google Asszisztenssel, adnak hozzá egy elegáns textilzsákot, USB-C töltőkábelt, audio kábelt és egy átalakítót, kimondottan a repülőgépek miatt. A hónap végére időzítették a megjelenését az offline boltokban és webshopokban egyaránt, és nagyjából 600$ körüli összeggel számolhatunk.
Kapcsolódó:
Így alakítja át a fejlett technológia a mindennapjainkat
Munkakörök tűnnek el, új munkahelyek jönnek létre, és a mi életünk is teljesen felfordul. De egész pontosan miért jó ez nekünk? Megpróbáltuk összeszedni: Iparágak épülnek arra, hogy a z emberek már nem akarnak autótulajdonosok lenni. Nyilvánvalóan ez még nem a többség, de előfordulhat, hogy 5-10 éven belül már ez lehet az általános.