“Montenegró adottságainak köszönhetően egy felsőosztálybeli turisztikai célpont kíván lenni, egy új Monaco. A befektetőket kedvező piaci környezettel várja, az ország piaca nyitott, az alacsony társasági adó és nyereségadó pedig további vonzerőt jelenthetnek. (…) A Montenegróban tervezett projektek is a high-end turisztikai célpont szerephez kapcsolódnak, ilyen például a Porto Montenegro projekt, melynek kapcsán 600 millió euró értékben kerül megépítésre 2000 lakás.” – ezek a dolgok indokolták, hogy 2018 -ban itt is Rolex üzlet nyílt, a legimpozánsabb mind közül.
A Porto Montenegro-i Regent Hotel bejáratánál egy nagyon exkluzív Rolex-szalon várja a gazdag turistákat vagy még gazdagabb helyieket, akik nem adják alább egy méltán nagynevű márkánál. Ebbe az üzletbe belépve épp azt kapjuk, amit úgy ezektől az óráktól általában: presztízst és technológiát, pontosságot és stílust, innovációt és az óragyártási tradíciók tiszteletét.
Sava Petrovic, a butik alapítója nagyon hálás a kiváló helyszínért, a Regent Hotel partnerségéért, és a Porto Montenegro egyik sarokkövének nevezte az üzletet. Ez a butik mindent megtesz, hogy a Rolex elegáns világába kalauzolja az érdeklődőket és vásárlókat, aminek a dizájnját az első vízálló karóra, illetve a tenger élővilága ihlette. Ez egy luxusjacht kikötő szomszédságában kifejezetten stílusos enteriőr.
A karakteres elegancia mindenhol megjelenik, és ezt csak fokozzák az olyan dekorációs elemek, mint a lágy fények, sárgaréz keretek, bőr fotelek, diófa pultok és szekrények. Ezután kérdezd meg, hogy jelenik meg a kiválóság. Hát így!
Ezt is olvasd el!
Ezért hordanak a nagymenők prémium és luxus karórákat!
Igen, egy egyszerű 5000 Ft- os karóra is megmutatja neked a pontos időt, valóban. De nem ez a lényeg! A svájci óratechnika (a svájci csak a legismertebb, van ezernyi hasonló) több száz éves szakértelemmel, minőségi anyaghasználattal, elképesztő technológiával, világelső stílussal és eleganciával készül. Nem divatosak, hanem a divat felett állnak.