Egy naaaagy, fekete dög. Férfiasabb már nem lehet!
Persze a japán márka nem csak arra ment rá, hogy tényleg nagy és szigorúan masszív legyen a gép, hanem kapott némi Mazdás dizájnt, ami elég jól áll neki. Az első generációs, 2006 -ban bemutatott BT-50 sem volt csúf darab, de ez azért már inkább versenybe száll a mostani nagyágyúkkal.
Ezek a legrobosztusabb, forgalomba került verdák szerintünk
SUV -t vagy hasonlóan dögnagy autót vásárolni egyrészt divat, másrészt praktikum. Az egyik ilyen városi terepjáró például minden hatalmas gép legnépszerűbb atyja, az X6 -os BMW, melyről először csak annyi jut eszébe mindenkinek, hogy kompenzálós, értelmetlenül hatalmas, de legalább impozáns és feltűnő.
A méretei meggyőzőek, 5,28 méter hosszú és a tengelytávja sem kisebb 3,13 méternél, az alapmodell az Isuzu 1,9 literes, 150 lóerős és 350 Nm nyomatékú turbódízel motorját kapta, de opcionálisan kapható 3 literes, 190 lóerős és 450 Nm nyomatékkal rendelkező motorral és automata váltóval is.
A barna bőrbelső és az igényesen kialakított belső dizájn mind egy japán autó kifinomultságára jellemző, és bár az elődje egy ideig kapható volt Európában, ez egész biztosan nem lesz majd jelen a magyar márkakereskedésekben sem. Ezt azért eléggé sajnáljuk, mert a hazai utakon, élőben is megnéznénk.